Klant contact consultancy
Zoek je als ledenorganisatie of non-profit manieren om je kosten te verlagen en/of om je dienstverlening te verbeteren? Een belangrijke wijze om dit te realiseren is het herinrichten van je klantcontactproces(sen).
Onze klantcontactproces consultants analyseren de huidige situatie en samen wordt het gewenste serviceniveau en kwaliteit vastgesteld. Vervolgens werken we 4 verschillende scenario's uit:
-
De huidige situatie met de huidige servicelevel
-
De huidige situatie met de gewenste servicelevel
-
De nieuwe situatie met de huidige servicelevel
-
De nieuwe situatie met de gewenste servicelevel
Bespaar kosten
Optimaliseer je klantcontactproces door slimmer je frontofficemedewerkers in te plannen. Hierdoor kun je met je front office meer klanten direct helpen.
Bereikbaarheid
Lange wachttijden kost je klanten. Door de front office goed in te richten en het klantcontact kritisch door te lichten creëer je een hogere bereikbaarheid.
Klantvolgsysteem
Een CRM zorgt ervoor dat een klant zich gekend voelt. Door een contacthistorie snel op te kunnen roepen kun je een klant beter begrijpen en sneller helpen. Korèn is een totaaloplossing voor ledenorganisaties.